pErgi BaLik

peNAT




penat sangat baru baru balik dr bukit jalil and baru je sampai manjung..Tapi semua barang da angkat bwk keluar la. Hmmm mengeluh panjang nie! mane tak nye besok nk g Kelantan pulak.waduh!!! cuty sakan nmpak. Nak wat cmne da famly aku yg nk pg so aku kne follow je la.ish malas la nk packing2 baju nie..kelakar la balik umh mcm otel plak start minggu lepas lagy! monterez manjung bukit jalil manjung and esok plak kelantan and next two days manjung again. After that finish la holiday and life start mcm usually. So bukak je sekolah nanti aku kne jadi BIBIK semula la ngeh ngeh ngeh! menci..Ok nanti klo ade story menarik aku nk masuk kan dlm new entry Holiday from kelantan. hmmm klo xsilap aku las g kelantan mse darjah satu hahahha..kesian kan! ok la semua nyte2 sok pagi nk gerak da. muahx!

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment