beSday mY muM


hePi besday to YOU iBU!!!!!!!!!!!!!

Genap sudah usia ibu aku yang ke 52 tahun pada 26 june 2011 kelmarin. So aku adik and along aku pon sponsor la ape yg patut kan. Tapi adik aku tuh aku tgk dye sponsor perut je kahkahkah.Menyampah aku! Malangnye angah ngan kakak aku xdapat balik sebab bz kerja lg pon dorang jauh nk balik kne bili tiket flight plak. Ok nevermind yg ade-ade ni kami sambut la dengan OPAH aku sekali.

nie la rupe kek yang aku tempah tuh. KHAS untuk ibu aku. namekek nie RED VELVET mcm nme penyanyi af si velvet tuh hahaha. HARGA dye not bad RM90.00 with cream cheese topping and including edible image. Ok tuh la my famly members. Semua da besar. Yang tuh la IBU aku besday gurlz ade rupe 52 thun x???ke rupe 25 tahun?hahaha kalo org ckap dye muda alamak kembang setaman la nanti.
Nie plak cupcake aku pon xtaw ade cupcake nie sbb aku order kek je yang nie org yang buat kek tuh KAK MIZWA SERI MANJUNG dye bg free kot hehe..sebab xde kene caj ape2 pon. Comel la ibu aku nie. Walaupun selalu marah aku haha. Cupcake nie dye bg perisa coklat ngan red velvet jugak..sekali lagy ka mizwa THX sgt2..
haaaa mcm ni la dalam kek tuh..nmpak sedap kan??terliur la tuh! ok memang sangat sedap rse syg nk mkn sbb cantik taw hasil decor kak mizwa nie. Dalam kek tuh ade mcm kacang pistachio nyum nyum!! dap nye~~
ALAMAK!!! jangan potong!! hehe cacat da aku..yang bju coklat tudumg cream tuh la aku. sampai aty ibu aku nk potong kaki aku.


sori la angle pic nie xcantik aku bkn photographer hehe..haaa dinner plak kat cinie la.Name restaurant nie HORIZON GARDEN. Famous la jugak kat MANJUNG nie kan. Kami pilih restaurant nie sbb last minute punya hal.Dinner nie abg aku yg sponsor. Tuh signboard steamboat hahaha..Tapi kami xmkn pon steamboat tuh kami mkn nasik je.
Haaa nie plak parentz aku ngan bedsay gul (ibu) hehe..control comey pllak huuuu..BAPAK aku tuh plak konon2 iklan air la haha..YANg dye minum tuh chinese tea..omg!! sememang nye aku xkse la air tuh tutup idung aku minum! air tuh dye bg free sbb starter kan hehehe..


nie plak antara menu yang kami order tuh ikan siakap yang bakal di ngap! aku pon xtaw ape name menu2 nie aku pon mkn jela. Tapi malangnye aku lupa nk snap pic desert dye ngan pulut mangga dye yang sedap tuh..uih..aku ske tgk decorate kulinary ape nth dorang buat..carrot2 dye timun dye cantik sgt dorang potong mcm hotel ade star taw.
ni plak air aku. air STRAWBERRY blanded. umphhhhhh...seeeedap..!!!!
erk...alhamdulillah kenyang hehee.tengok licin habis aku makan! ala membazir kan amalan syaitannnnn!...tp aku nie da tahap kebuluq! ye la..aku kan bela jin kuat makan keh keh keh.
nie la opah aku..aku xde atok..atok aku da meninggal mse aku kecik..so aku ade opah nie je..opah muka ketat pulak sbb opah malu nk senyum hehe..i love u opah..opah aku nie famous kat kampung heheh..
nie plak aku kene la amik pic sendri xde spe nk amik kan hehe. nie before mkn nie hmm ok la da mcm pnjang je bebel nie. APE ape pun hepy besday ibu we all enjoy celeb besday ibu yng ke 25 tahun hehe.. I LOVE YOU.

3 comments:

  1. minah, aku baru nak tempah kek macam tu untuk anniversary parents aku yang ke 28. gambar atas kek tu krim la yea ?

    ReplyDelete
  2. gambar tuh edible image..mcm gula sedap..and toping dye cream cheese bkn butter cream yg salu mcm besday kek tuh..

    ReplyDelete
  3. then, bila tempah tu nak cakap cmne ?

    ReplyDelete