Contest : Banner/Header saya cantik

CONTEST LAGY!!!

Sempena cuty2 sem aku xhabis2 lagy aku nk habiskan mase join contest2 yang dianjurkan. Ok nie merupakan contest ke-2 aku. Saje cube nasib menang xmenang tuh belakang kire. Yang penting usaha kan. Kot la ade rezeki spe taw kan! oK mari lihat hasil aku yang aku mampu maybe xla sehebat korang kan. JAP..lupe plak..tajuk contest nie Banner/Header saya cantik.
ok nampak tak banner nie??can tik kan?haa mestila...bukan aku yang buat hehe..ok klo rse nk join click je kat situ. Mari la cube nasib..!SYARAT dye mesti tarok baner nie so aku da tarok..kamu..kamu pulak bagaimana???heee
ape?kene cerita pulak pasal banner/header?perlu ke??ooo perlu la kan sbb tertakhluk dlm SYARAT hehehe.
ok ceria x header nie?mcm org yang nk melangkah alam perkahwinan kan?? heheh..ish aku muda agy la..mcm nie..meyh aku nk cte kan lebeyh terperinci..
*kyodai afraafro tuh name nick name kami ade la makne disebalik nye..aku afraafro dan si dia kyodai. Macam jepun kan
*header kami bertemakan keceriaan dlm mengharungi liku2 kehidupan. Warna hijau tuh nmpak mcm cool je kan sme gak ngan warna biru laut tuh.
*pic buai tuh melambangkan zaman kanak-kanak kami yang dulu konon nye cinta monyet.
*berubah pulak ke alam perkahwinan kononnye la kan sbb tuh bubuh dalam kotak love katun tuh..kalo da kawin betul xpakai da katun tuh pkai pic kami je hehe..
*gambar aku ngan dye plak melambangkan kami la owner blog nie.
*pemilihan tema katun nie sbb bg kami katun nie something yg unik bkn sje untuk kanak2 tp dewasa pon ade yg suka katun..kene la plak dgn background kami kan katun jugak..
*selain tuh katun nie dapat menarik minat budak2 kecik kan..and buatkan kami rse xsabar nk ke jinjang pelamin and ade baby sendiri.
*so rse mcm ade kebahagian je bile tgk balik header nie
*so rse tuh jela kot nk bg taw hehe..ape2 pon klo ade rezeki ade la..BTW thx sbb anjunrkan contest yg creative mcm nie..

3 comments:

  1. xpe2...yg penting da cube syg...gud job my dear <3

    ReplyDelete
  2. papa hehehe=))=)) tp mama menag di haty papa kan wkaka=)) bg mama hadiah cepat=))

    ReplyDelete