hOliday PaRT II

BukIt jaLIL saYE datANG

sekarang ade kat bukIt jalil. Tido kat otel2 berdekatan je sbb adik aku ade tounament golf lagi. Sepertia kebiasaan aku kne ikot heheh. Aku kan BIBIK wat mse nie kne jge adik aku ngan najihah (kwn adik). Maklumlah bilik asing2 kan dgn parentz aku. So mcm biasala sambil menyelam minum air.

Semalam gerak dr perak pkl 8 pagi. Berenti breakfast jap dap dup dap dup gerak pkl 9 lebeyh..sampai bukit jalil at arround 1 p.m kot haha xigt la!..sampi2 aku pon cek in angkat barang masuk bilik2 yang da ditempah aku akak aku najihah and adik. waaa cm biasa la kami ramai amik bilik paling beso hahah xde la beso mne pon! ces! xpe la bersyukur la.

Dah puas rehat gerak gi AMPANG amik bf akak jap kat JALAN UTHANT. Aku ni follow je mne dye pg naik bosan da! grrrr seb bek akak! ok lps tuh bwk bf akak g bukit jalil before tuh drop otel jap amik IBU heeeee..then baru gerak bukit jajlil. Ala dekat je pon otel ngan GOLF BUKIT JALIL jalan kaki pon buleyh la!..lepak2 kat cafe sne igt kan munirah da abis practice round rupa2 nye belom..waaa so kamu pon lepak cafe @kopitiam yang mhl nak maty tuh..bayangkan teh o RM 4.00 haaaaa..standard la kan..aku minum nescafe pndai2 la teka bpe plak harganye..n aku mkn kek aiskerim RM 9.00 hmmm yang tuh pon berbaloi la..ah bukan aku yang bayar IBU yang bayar..hee thx IBU.!

Ok2 sambil menyelam minum air kan....aku pon ajak la PAPA COMEL dtg. Ala kebetulan kana ku kat KL nie so ajak la jumpa padahal kat MONTEREZ baru lagi jumpa heee..ala remaja mesti ade windu cewah! Lambat jugak ah papa sampai last minute punya hal la nie..sebelum dye nk sampai tuh mcm2 makian da aku dpt lallalalal mls nk pk wat sakit aty bazir air mata. Ala jiwa org muda taw nk marah je..sikit punya hal je pon. lallalallalal!!!! oK PAPA COMEL pon sampai aku akak bf akak g men bowling kat citu. club GOLF bukit jalil nie beso mcm2 ade butique pon ade..Aaku da 2 kali dtg tp mse tuh fom 5..da lapok xigt sgt cmne now da beso dtg lagi hahaha..eh2 da tua laaa.

haaa kami pon main boling main punya main sampi la aku dpt no 3 dengan total point 102 je wkakkaka sunguh hancus aku..PC menang taw no 2 bf akak no 1..so taw2 la kan spe kalah kahkahkahak...akak aku kalah padahal dye champion tuh..dye bru lepas patah kaki so blom pulih sgt nk men boling nie..kaki dye pon xleyh nk bengkok sgt..so aku amik kesempatan kalahkan dye la! ngeh ngeh ngeh...habis main boling kami g jumpa ayah. Kebetulan along pon dtg tp PC xsempat jumpa along sbb along g test kayu golf baru dye kat driving range. tak pe PC nti mama bwk jumpa along ok! tp along garang xtakot kew lallalalala...

Lepas jumpa ayah ayah ajak balik hotel so aku pon balik otel dengan kakak..bf akak naik ngan PC..sje bg PC biasekan diri ngan BF akak tuh first tyme jumpa kan! ok sampi otel lps tuh da lewat petang kakak nk anto bf dye balik umh..bf dye demam sbb tuh xdrive..aku pon ikot akak aku tp aku naik kete ngan PC la kan syg kan mne leyh bia PC drive sorang sian dye dtg pnt2..ok lps anto BF akak aku pon balik and PC anto aku kat kete akak aku..so sweet tyme tuh! PC pon balik umh dye alik..thx taw my PC sbb sudi dtg.

Da setel semua aku ngan akak balik otel sbb ayah da kol ajak g dinner. akak aku pon pecut la..laju dye bawak seram aku. Da sampai aku pon diner la ngan famlY include along la kan sbb dye dtg dr PUTRAJAYA. malangnye ibu ckp nape xajak PC dinner same.LAaaaaa mne la aku taw! klo aku atw da lme xbg dye balik..xpe2 PC harituh da dinner sme kan ngan famly mama..next tyme ade lagy..sian PC..da kenyang makan kami pon soping barang makan skit kay MY MYDIN lps tuh balik tido zZZzzz..along pon balik umh dye la..akak je xbalik umh dye sbb nk tdo ngan KAMI...

Haaa cm tuh la lebeyh kurang nye cte nye pasal semalam 5th june 2011 heee dalam ingatan! ok lps nie sambung part III plak klo ade kesempatan..BTW THX to PAPA COMEL sbb datang jumpa famly aku lagi.:)


*gambar xde lagy sbb gambar dalam cemre pc tp cikit je:( ape2 pon biarlah semua nie jd kenangan aku dan dia..
lots of LOVE FROM MAMA
THANK YOU

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment