dOn't bE sad






dOn't be SAD?

penah dengar x? huu..actually tuh tajuk buku. tp aku x pnh bce pon. ape kaitan ngan aku? hmmm.. now aku tgh sdih la:) rse down sgt2.kenape ek..haa sbb result da kua..ahh stress la.my parentz pot pet pot pet pom pang pom pang marah! huh!!!..bg aku nth la terok kot.but bg mereka lg terok.tp sy da usaha AYAH IBU tlg la phm.nk jd chemical engineer bukan mudah mcm nk jadi tukang masak tuh.silap2 leyh maty sbb terkena kimia ke..lemas kat platform ke haaa spe taw kan. ok result aku not bad cgpa pon ok la.xde la dean pon kan! tp aku sedeyh la.. xtaw kenapa. rse mcm bodoh sgt. maybe aku nie ade masalah dalaman kot! ape2 pon sy da janji ngan paretnz nk usaha keras untuk sem depan. semoga MARA nti xyah bayar atau byr half je hehe..thx MARA sbb support sy:) doakan sy ye:) semoga sem depan yg menjelma xlme lg aku dpt belajar dr kesilapan and dpt tumpu lebeyh da jgn suka2 sgt ye.hehe..pesan ayh aku.."pointer ko nie xde la terok sgt cgpa ko ok tp kne pertingkatkan lagy supaya senang mse depan" uh..maybe tuh ayat nk bg sedap aty aku kot..sbb ayah aku phm ramai yg alami same mcm aku. ape2 pon kalian semua jgn putus asa! betul ckp kwn2 aku ALLAH sedang menguji kite.so redho dan cuba lagy ade lg 4 sem:) untuk aku plak lps nie more fokus tingkatkan lgy cgpa! yeah...mudah2han..AMIN...

*salu igt kate2 pujangga nie...


"I FAILED in some subjects in exam, but my friend PASSED in all. Now he is an engineer in Microsoft and I am the owner of Microsoft."

- Bill Gates-
waaaaaa..jgn la rse kerdil sgt ok:)

nie sje tarok:)

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment