CONTEST BEST HEADER EVER!!!


coNtest lagy weyh!!!!!

argh! macam biasa la cube2 nasib lagy..kalah menang lain citer nye ngehehe..kire ok la cube nasib camnie dr cube nasib men judi haaaa..ayookk..haram tuh!! ok la kali nie aku nk bg header aku yang mcam budak2 tadika nie..ala ape salah nye ngimbau kenangan tadika hohohoho..(sebenarnye xde idea) ape2 pon aku nk masuk gak contest nie sebelum aku habis cuty sem..lps nie da bz jgn mimpi la nk join mende2 ni semua.! Ok syarat dye pon mudah..paling mudah dalam dunia! ceewah! hehehe..

APE NIE?? nie la nk bg taw..nie salah satu yg memang satu kot syarat nye hehee..letak baner contest nei dlm entry..ok DONE! Ok kalo korang plak berminat click je BANNEr garfield muncit tuh ngehehehe..maaap ye owner..TAPI!!!! haaa nie nk bg taw closing date dye 1 JULAI 2011 taw so ape lg cepat!! jgn ketinggalan nk join sempat lagy nie hehee..


ehem2..ish malu la! ok fine aku taw xseberapa..ok nie la hasilnye hehehe..mcm budak tadika kan..tak pe2 aku bg je yang nie masuk contest menang kalah lain cite kuikuikui. Tapi aku sendri tgk aku gelak.kelakar la hehee..but bg mate aku yg nk tgk ni nice la kan..bg mate JURI awam ..omg!! xtaw nk ckp la hehehe...ok la tuh je SEMOGA berjaya! thx jugak kat penganjur sbb buat contest mcm nie..seronok taw..enjoy je rse..

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment