mEnaiP seMUla enTRy yANg HiLANg



APE PERASAAN ANDA??

aku sedeyh kalau sesuatu usaha aku tuh hilang atau tak dicapai. Kali nie aku sedyh plak pasal entry aku hilang TERDELETE haha..cuai..ala aku xkesah pon kalau org bace ke TAK tp itu semua hasil titik peluh aku (peluh la sgt) peluh la tgn naip tekan button2 keybod nie haaa.

ok xpe.aku mampu lagy nak menaip so aku nk renew balik entry yang ilang tuh..Aku suka semua hasil kerja yang aku buat..Sape xbangga dgn diri kan???? haha

OK kat entry yg TERDELETE tuh aku ade ckp sal salah satu hobi aku..haaa aku ske edyt pic.. walaupun xla hebat mne tp aku masih belajar nk bg kemas. Kawan byk gak mintak aku tlg edytkan tp aku juz buat yang mne mampu je la..aku edyt kalo ade kelapangan je..

Sampai satu tahap IBU aku tnye..kau nei nk jadi editor gambo ke engineer haha..IBU ini hobi saya la..ok la mls da nk naip jari luka hahah..padan muka aku.,.meyh la lihat hasil nye..Kat fb pon ade lagy..:)

ini DAMEA classmate aku. Dye pandai posing and she adorable
ni NIENI kawan dunia cyber..lame da kawan..nanti kite dating taw!
nie plak..aduh..nie aku..
nie atmam dye nk sgt org edyt gambo dye haha
nie cousin aku
nie cousin aku gak..adek pade yang atas tuh
nie aku la kan
ni pon mesti la aku..byk muka aku je haha.
nie konon2 aku ngan aAron la kan..FANs aron aziz jgn tumbuk aku plak taw nie xdekaitan antara yang idup or MATI haha..suke2 je nie..
nie aku ngan atMam tadi tuh yg nie xkemas sgt tp xpe bialah da nie je aku mamapu buat mase tuh
nie plak aTIRAh ex classmate aku..skunk dye da pg futher study kat KKM semoga berjaya tirah ku!
nie plak aku ngan AZLAN ZAMRI kami salu gado haha..tbe2 terpikir nk edyt gambo mcm nie
nie my PAPA COMEL la..ilysm syg
ok2 da cukup la ek..da mcm pameran plak nk tayang2 haha..ok semua..daaa..

3 comments:

  1. cantek la pic last tuhh...ajorkan~

    ReplyDelete
  2. kak juja nie fara men crop2 kat adobe je hehe...

    ReplyDelete
  3. cian kamu..xpe2....yg penting sy hargai kamu <3

    ReplyDelete