ape itu rindu








waaaaa..da dok umh nie cuty2 sem nei gemok kan badan je la..mkn tdoq on9..haa mandi jgn lupa..kot la xigt nk mandi kan.
i miss you
apekah itu? waaa..i miss you xsemesti nya untuk bopren gepren.i miss you boleyh jugak untuk kwn2..so for me now i miss my pren la..dok umh xde kwn.klo kat ostel ade kwn..nak2 plak aku nie jenis terjah bilik org mintak makanan haaaa..aku nie tong sampah.dok umh nie xde bilik spe la nk terjah:( kwn2 aku rindu korang la.lame x borak2 gusip2. ish..windu jugak kat rumate aku..mereka pon kwn gak..but my rumate semua senior.walopon dey all senior aku salu buli..sekepala kami hee..ops klo terbace jgn marah na kuntum renjong bedah tonggek n maneh..nie semua2 nie nme rumate sy nme manje..heeee..ala cter sal rumate plak fames plak dorang nati.ok la nti ade mse cte agy.yg penting nk bg taw i miss yuuuuu:(
nie la kwn2 saya.huuu..


p/s: sowi pic ngan rumate xde..nti ade sy tarok :)

eh2 nie camne leyh tersesat plak..hmmm boleyh la..rindu sangat heeee..malu la klo dye taw hukhukhuk..ape2 jela kan :)

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment