akhirnya~



setelah sekian lama blog aku nih bersawang...akhirnye hidup blk...nih pon gara2 mama bulat aku 2 <3 <3 terus terang...kehadiran mama bulat nih byk merubah hidup aku...byk sgt..maklumlah..da lame menduda..wakakakaka...perkenalan yg x disangke :) gara2 pic aku berbaju merah :"> mule2 komen2...pas2 tetibe beliau menghilangkan diri =(( 2-3 kali dye add aku blk...tp dye hilang lg :( tp ntah cmne..dye add aku...kitorg terus pm...tukar2 nmbr fon...6 hb aku rapat ngan dye <3 7 hb kami declare <3 Alhamdulillah...klu korg nk taw, mama bulat nih la yg dok ngorat aku <3 auuchh :"> ..i like :"> thnx dear...coz hadir dalam hidup papa...semoga hubungan kite kekal smpai akhir hayat, kawen n anak cucu <3 chenta kamu sampai akhir hayat :*



-papa-

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment