taK tiDur!!!

hihi aku gatey xtidoq wat mende nie..penat mencari idea..nasib baik ade si baik azhafizah nie bantu. Ni semua budak2 org2 karyawan2 pro2 we love arts
kalau nk taw ape we love arts tekan je group tuh. mai la join xkene bayo pon. seronok taw tuka2 idea tanye itu ini pot pet sane sini dgn org2 yang ade ilmu dlm bidang edyt nie. arts nie kan nice and unique.malas nk bebel panjang nie ha nk tunjuk hasil aku subuh td xtidoq wat mende nei hahaha..memang la xsehebat org2 lain tp nie hasil aku.

lupa nk g taw sifu2 kat we love arts adelah..jeng jeng jeng..

dorang nie xkedekut ilmu..klo xtaw ape2 tnye je klo dorang taw dorang leyh bantu..ade yang among them sediakan tuto untuk edyt2 nie..lalallalalaaa mai2 tekan..pg la follow dorang bg yang belom follow..dorang artis kah kah kah..ok la maap klo ade sesape lupa nk tag..otak jemm.. ok la..jum tgk gambo x TAK seberapa nie jangan muntah plak ek..bedehem pon jgn! tgk je!




ok la sampai cinie je aku da xtaw nk bebel ape kang tergeliat plak lidah korang nk bce ngantuk la ape la kan..so stop sinie je..TAPI ape-ape pon
**thx to my PAPA comel gak sbb paham aku bz wat mende nie hihihihi..dye pon bz mengedit gak..citerasa kami sme tp dye bz kje kan..thx papa

2 comments:

  1. oh tu yg nk wat sgt beam tu smlm..hehe.. cume kalau bleh teliti sket bhgian warna yer cik fara..cam font tu ca comel tp kaler x ngan sgt ngan bground..hehe..pape pun gudjob..!!

    ReplyDelete
  2. thx dd bg idea..keh keh keh,,font tuh memang..er..er...waa malu nye=))

    ReplyDelete