seDeyh SaDis argh!!!!


senTAp apsaL?!....

hmmm macam nei cite nye tgh hari td aku tacing lebeyh plak kan ngan parentz aku..ahhh tmbah plak ade batu api terbaik dr ladang (adik aku) menaikkan darah dara muda aku nie kan! huh..sabo je la nyah..aku nie simpan je dlm haty sampai mase nti meletop, aku rse hancur bumi perak nei aku kerjekan ngeheheheh..

Dalam marah2 aku tuh aku xtaw nk ngadu kat spe..aku xde diari aku xde pendengar yg nk dengar aku nk ngadu kat PC tp dye tgh interview so mls la nk gangu dye..k aku poendam je..setiap bende yang aku bce aku nagis! even tgk maharajalawak pon aku nagis..bodoh ke hape kuikuikui..aku xtaw la apsal aku nie sentap nk maty kan! aku pon release tension menghasilkan karya huuuu..tgk la kreative x aku??ape??ape??haa xyah ckp ek pendam je taw! spe2 yang arif passti dpt describe ape yg tersurat and tersirat kan kat ctu huhuhu..ok la mlm nie mood da ok ckit sbb tgk IMAM MUDA td heheh..tahniah imam muda HASSAn sebab juara and imam MUDA NAZRUL selaku naik jura...ops! teriklan pulak..ok la nk BW jap tata! sori emosi termerepek cikit banyak nei hukhuk...MyEm0.Com

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment