KeHidupan Baru



assalamulaikum..salam sejahtera kepada sesiapa sajaha..cewah..mcm ucapan plak hehee..poyo btol..btw kan sekarang nie aku BUSY la..rutin harian dah berbeza.dah tak macam mase zaman belajar byk bende dah berubah


bukan setakan status je berubah tp segala galanye..mcm macam kne jage tatasusilawati..eh eh tata susila perangai dan sebagai nye ahahha..time management pon dah lari..skarang nia aku tengah busy practical..aku practical kat kilang yg wellknown di mata dunia di daerah aku hahaha..alhamdulillah..elaun yg dye kasi setimpal okeyh! kje pon best! byk la pengetahuan leyh dapat! plus my supervisor a.k.a Process Enegineer pon sempoi..sangat best! so xde ah kekok ngat sbb aku kan pemalu ngeh ngeh ngeh..

so rutin harian aku pagi keje pukul 8 balik keje pukul 5 dari monday sampai la saturday..tgk nampak tak workerholic nye aku hahaha..booo poyoo poyoo..hahhaa..nak wat mcm ne tangungjawab kan..nti dah masuk zaman perkerjaan lagi teruk dr nie kne buat..aku balik kje mandi mandi solat then tido..pkul 8.45 je dah lemau..bgun pkul 5 pagi..isk isk..nti dah kawen lgi la kne struggle bangun awal..nk prepare breakfast bagai huhu..one day yeah!! tak lame je lagi..so di kesempatan nie aku practice sesiap bngun awal buat itu ini huhuhu..

bayangkan lagi lebeyh kurang 10 or 11 bulan je lagi aku nk jadi isteri orang..mcm tak sangke.tp aku preparation ape pon xde lagi..aku punye baju nikah pon tak design agy.skunk nie aku byk google DIY je untuk doogift or ape ape..tp mak aku ckp dye nak ajak aku g VIETNAM tak pon HATYAI utuk bli doorgift and preparation bagai..aku folow je hihi..

ok lah dah tak tahu nak merepek ape lagii..penulisan aku hanye sekadar suka suka utuk menjadi kenangan di dalam blog ini..kalo rase tak suka berambus la..eh kasar nye..kalo tak suke pangkah aje huhu.. By the way aku tgh sedeyh right now..tunang aku g out station jejauh so aku plak sedeyh..padahal dye g carik rezeki untuk aku ngan famly dye gak heheh..aku doakan dye selamat la..lepas nie lagi jauh dye kne kerja lagi byk kali aku kne tinggal hahaha..lepas nie dah kawen aku lah jd driver dye yeayyy!!! tugas aku lah menghantar dan menjemput beliau di KLIA..kalo ade duet lebeyh boleyh aku folo sekali..dah kawen ape dehal kan..dye bekerja aku bercuti la hahahaha..ok BYE!!! 


0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment