mencekik darah di seri percik melaka



aduh...da lme xhapdet psl makan2 nie..tapi kali nei mkn2 xde mkn havoc..mkn biasa2 je..dan malangnye...pic makanan lupe nk amik..masing2 excited dpt2 trus mkn..bkn excited sgt la..dlm erti kate lain..kebulur tahap dewa hehe...

kali nie aku g mkn ngan roomate aku kak mun and kak mami DAN yg tersayang..PC. thx pa bwk ma ngan roomate2 ma kua mkn..roomate2 aku nie degree final year..so..nex sem xde la dorang da.waaaaa...da 3 sem kami dok besame..sob sob...tacing jap..haih...mrapu da nie...

haaaaa..so kami g dinner kat restoran SRI PERCIK MELAKA....restoran nie famous gak..tepi highway AMJ tuh je..tp kne haty2 kang terlepas simpang ngehehhehe..restoran nie cool je..sbb tuh kami nk g dinner stu..rege dye pon cool jugak..hehehe..so aku leyh suggest la kat korang2 g sne ngehehehhee...

kat sne aku order ciken chop black paper..tp dye akn serve ngan kuah kaler merah..kuah tuh rse mcm sweet sour ckit..tp not bad la..haaa roomate aku plak oder asam pedas..asam pedas dye aku bleyh bg 3 *** out of 5..haaa..ok la tuh kan??yg roomate aku lg sorang plak mkn fish and chip..dorang serve mcm hotel..i mean..kemas..bkn mcm kedai biasa..so dorang kne la jge imej restoran dorang kan..

aku juz boleyh ckp aku mkn pe je..tp xde pic..sbb waa da bg taw kan td..tp air plak...air biasa je..tp ais kacang dye spesel..fisrt tyme tgk ais kecang yg pelik mcm tuh..ade rse mcm mocha2 ckit heheh..tp sedap la...aku plak order banana split..waa sedap2..terbaik..!!!! haaaaa..sebagai bukti jap g tgk la pic dye..lepas da mencekik kami pon berambus la. hehehhe..masing2 bayo pki duet?????paki duet masing2 la!! hahahah..igt nk belanja..tp bajet ciput2 hujung nyawa nie hahahaha..ok la jum layan gambau..daaaa!!!!

haaaaa..ops!!!! bahaya2..nie aksi xsenonoh...jgn tyru ok!! nie 18 sg hahahahhaha....xdela...aku sedut aiskerim pki coklat rokok tuh heheh..eh2..biskut belanda la hahahaha...nie ha..dorang cabar2 aku buat la kuikuikuik..
tuh la banana split aku...kat menu ckp banana boat..cam kelakar plak..sbb yg aku taw banana boat yg kat laut kat PD tuh ngehehhehehe...yg kenit tuh plak ais kacang spesel..salu ais kacang melimpah ruah hehehe...
erk...ade mamat ngintai heheheh..PC tersayang..nk enterprem jugak ngehehhe..btw thx a lot pa...syg kamu!!!!!!

haaaa bgitu la kesah dinner yg xseberapa...ok la..rse da xlarat bebel lagy..xde idea...idea nk buat kje plak tata!!!

3 comments: