Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita.


assaALamuLAIKUm...waaaa mcam biasa..contest lagy!!! sbb ape aku join contest??sbb aku tgh cuty raye..ape kaitan???sebab klo aku balik umh tenet laju wakakakakak..ok tak mo ckp byk..jum cte sal contest!!!!.. eh chop2!!!1 nk tahx kat kak fa sbb tag aku..klo dye xtag aku xtaw ade contest nie..thx kak!!
kalau rase na join tekan ini aku comel wkakakkakaka..tekan la..ramai yg da join..ada bile lagy??ops..mcm jual MLM plak keh keh keh..

Syarat-Syarat Contest

1) Terbuka kepada semua blogger tak kira lelaki ataw perempuan ataw kedua-duanya sekali

2) Digalakkan follow blog penganjur Dayah Jelita dan Eien Razak. Sape follow dapat samperit sebijik..hik3


3) Tulis satu entri penyertaan untuk menyertai contest ini.
  • Tajuk Entri : Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita.
  • Letak banner contest ini.
  • Letak gambar pilihan anda sebelum edit dan selepas edit.**
  • Tulis sedikit penerangan tentang gambar tersebut.
  • Tag seorang rakan dan pastikan dia tahu dia ditag. Kalau rajin anda boleh tolong sebarkan contest ini.
  • Linkan entri penyertaan anda ke sini dengan cara meninggalkan komen kat bawah nie..jika tidak macam mana kami nak tahu anda join contest ini kan?
4) Syarat-syarat gambar yang hendak diedit.**
  • Gambar berseorangan atau ramai dibenarkan.]
  • Boleh juga jika anda nak edit selain dari gambar manusia contohnya permandangan atau haiwan.
  • Terpulang kepada anda samada nak guna adobe photoshop, picasa, piknik, photoscape, paint dan sebagainya.
  • Wajib meletak dua keping gambar iaitu sebelum edit dan selepas edit supaya kami dapat nilai perbezaannya.
5) Pemenang akan dinilai berdasarkan perbandingan gambar sebelum edit dan selepas edit. Faktor yang akan
diambilkira adalah kreativiti, keunikan dan kekemasan.

6) Seramai 10 orang peserta akan dipilih sebagai pemenang. ( mungkin lebih )

7) Pelbagai hadiah ditawarkan untuk para pemenang. Berikut merupakan senarai sponsor dan hadiah yang
bakal anda menangi.
8) Sesapa yang ada pertanyaan tentang contest ini atau berminat untuk jadi sponsor boleh hubungi kami di :-
9) Tarikh tutup penyertaan adalah pada pukul 11.59 pm 30 SEPTEMBER 2011

ok nie sebelum edyt..pic nie mase aku form 5 mase nk wat lesen ngehehehe..muka memang xleyh blah kan skema nye..so ape lagy..dgn kerajinan yg ade aku edyt la..kasi cun! da lme da aku edyt mse cuty2 lps spm dlu hehehe.. jum la tgk hasil seni aku hahahaha..jgn jerit plak..ops over plak kau!


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
taraaaaa!!! nie la hasil nye..tema nye zombi..sbb mse tuh aku minat zombie ngan kak limah balik ape nth hahahhaa...aku main edyt je nie..yg penting 100% hasil karya aku sendri..aku pon blajo kat utube..thx youtube!!!! amacam???cun kan aku??lalallalaalla...ade spe2 nk wat menantu x klo mcm nie ghupe??ngehehhehehe..nk buat pic nie aku byk main layer.lps tuh yg muka calar2 tuh sebenarnye kulit kayu..yg garis2 itam tuh plak aku pki ape nth variation kot..aku pon xtaw sbb aku men taram je..mahap ye penganjur...mate sye ijau cun x??ekekke..ok la pnt la nk naip..tgk pic aku nei pon aku da seram sejuk! cau dlu kang kne kejo ngan pic ni ekekkeke..

ok la..thx tooo pada yg tag..kali nie turn aku plak..aku nk tag azhafizah tahniah anda adelah calon tag sy ngehehhee...ape2 pon GOOD luck semua!!! mauhx!

1 comment: