buKa puAsA kaT PD

AssaLAmualAikum semua!!!!!!!!!!!!! waaaa lame gile xbersiaran ek..maklum le..bz bebeno ngan koje2 duniawi ni ngehehhe...nie ha nk tempek ckit my memory with PC first tyme buka pose together gether waaaahahahahha...

mcm nie cite nye..aritu kami gaduh bagai mcm tsunami..ops perlu ke mention hahaha...so point nye is...dye nk pujuk la kan ekekekekeke..so PC bwk aku g pd...kami kalo gado2 salu g pd..tenang2 kan otak..first! pd nie besh sbb tenang xsesak and xserabut and semua bende senang nk cari..second pd ngan alor gajah nie dekat nye lahai...dlm sejam kot klo kelajuan kureng la.memandangkan da lme xgdo beso and x g pd so menempek la kami kat sne..lalalalalala..aku x pnh g bazar sepanjang ramadhan 2011 nie..so bazar first aku g ngan PC la and tempat nye ialah bazar PD.waaaa jauh kan! padahal cinie2 ade je bazar..tp aku xde mse nk kua.. (xde yg sudi ajak kua) wakakakkaka...haaa ape lgy mcm bese mls nk bebel bolan pose xleyh bebel panjang..jum lyn gambo!
haaaaaa...nmpak x bende nie??so makne nye kedai makn kegemaran kami nie bukak le..ye dak??hihih..mcm bese kegemaran kami klo g pd..kami ske g kedai nie la...jeng jeng jeng..nk taw kedai ape??omg!! rse2 dlm entry dlu da pnh bg taw da....
cakkkkk!!!!! tadaaaa!!! kedai nie la...kedai nie memang fames la kat PD...da lme aku xg since cuty sem ari tu kan..tekezut jugak aku..ble sampai sinie..sbb da byk da perubahan dye..da xmcm dlu..but kali nie kedai nei pakai dua konsep open air and indoor la kan..mkn dlm kedai..tp....ramai ske mkn lua kedai sbb fresh air kan...tgk la baner tuh..murah kan..menu dye tuh je la hihihi...but ade la side dishes mcm sosej paru semua tuh ayam2 tuh...
maju kan..tp mahap le..pic gulap....dlu aku g sni mne le ade paga2 nie gril2 nie..dlu mcm tapak pasar mlm je..sekarang rezeki owner nie da bertamabah sbb tuh aku rse dye wat perubahan..bgus la..bru la org ramai akan selesa..x gitu?
haaaa nie plak nk tempek ckit muka org berpuasa..cewah!! mcm dye je pose kan! tembam kan...ngehehehhe..nie bantal pelok kekabu aku nie kah kah kah...
haaaa..ni la menu aku mkn...nk taw x...kami mkn berdua..but ade 3 nasik kan..lalallalala..memang gerenti la..spe dtg cinie akan order nasik extra...percayela..wa berani geget jari beb...sbb nasi dye kukus so rse cm kurang kenyang ngeheheheh..padahal tangki kami beso grrrrrrr......
erk....terliur plak aku naip tgk ayam nie..selamat aku tgh pose...haaaaa tuh air tuh air tembikai ngan epal..kebetulan bulan ramadhan nie dye serve 3 jenis juice oren epal ngan tembikai..dlu2 plak mse aku dtg anggur je...da maju kan....good job pak cik!!!!!
haih.....nie spe wat candid nie..malu le.....hihihihi...muka tahan lapa...cian aku taw..lepas je bce doa mkn trus ngap! ish....ish..rakus!...

lepas makan da tyme nk bayo..ape lagy...aku dgn rse xmalu dan di ofer oleh owner kedai untuk bergambo..asalnye..aku nk ambik pic baner2 dye je..tup2 owner tuh nk suh kami jd model plak..kami pon ape lagy! sebat jela..dye siap ofer kami kai topi koboi lagy....haaa da nme pon koboi place kan,,sooo smeua pekerja sne pakai topi koboi....rse mcm kat itali ok! ops..over!
pak cik nie la owner kedai nie...haaa klo kome2 terjumpa pak cik nei say hello ok keh keh keh...owner dye sgt sempoi xkedekut and friendly..pndai dye layan kerenah pelanggan..tuh yg wat kami selesa mkn kat sne...ape lagy!! mai la pakat p serang kedai nie!!!!
oopps!!!! haaaa..kami bukan dtg kedai nei naik moto cross ni taw!!! erk..byg kan klo aku ngan PC naik..celah mne aku nk duduk..mau kat tank minyak tuh kah kah kah...xdpt bayang kan...acctually tuh la moto owner kedai nie..haaaaaa...hebat kan dye g koje nek moto cenggini...
pc pon nk bergambo ngan owner jugak..dye jelesh la tuh tgk aku je bergambo kan..tp aku rse kan..pic dye paling byk!!!!!!!!!

ok....da phm kan ape kat plug tuh tulih..so ape lagy..da mkn da bayo cau cin cau la kan ..hihhihihi...lps mkn kami g jenjalan...lps jenjalan tuh mesti lapar kan??so mkn lagy...ok tgu next entry! ngehehhehe...tata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment