penat!





ya ALLAH penat nye hari nie.rase mcm dah nk kenduri kahwin.kemas rumah bkn main sakan la kan mcm raye pon ade hahahah..letih sental sane sinie keliling rumah..mujurlah berbaloi baloi hasilnye berkilat!

dari pagi lagi dah membusy kan diri TAK dan nak curik tulang sikit pon.semua org dlm rumah kene kerah xde sape pon boleh ngelat hahaha..padan muka! semua sbb aku sbb aku la nk bertunang so umah kne cun hahaha..

siang td sempat jap g kenduri rumah mummy aku a.k.a pengasuh aku mase kecik kecik dlu..so lepas balik umah mummy balik rumah jap antar ayah.lepas tuh pegi plak butik g ukur baju.test baju besarkan kecikkan haih...mcm nie sekali ye persiapan pertunangan..aku igt simple je..nie semua sbb mak aku sponsor so aku follow je hahaha

nasib la bakal mak adam tuh aku tuh sempoi sekepala boleyh layan aku yg byk cakap nie ahhaha..boleh ikot kerenah mak nenek aku nie huhu..sabor ye kak. at last aku terai bju tuh ok cun ngam ngam..mak andam tuh siap ajar care duduk lagi hahhaha..aku plak nebes. lepas tuh dye suh booking sesiap bju nikah omg omg!! bln 6 tahun depan bru aku booking.


pihak butik nak dtg pasang pelamin hari kamis.makanye aku kne setelkan kemas rumah ASAP! hadoi..nie la namenye cabaran bermula satu minggu..letih nye..nie pon td aku bru setel tlg bapak aku sentah toilet punye dinding ngan water jet! lega so besok sesi mengecat bermula. nanti kan warnanya jeng jeng jeng..good night!



0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment