AidilfiTRi 2012 weyh.



assalamualaikum.harap tak terlambat nak wish SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR dan batin.salah silap harap dimaafkan,kita manusia biasa yang tak penah lari dari membuat salah.huhu..UCAPAN ramadhan xde tup tup hapdet blog tuk raye je heheh..pemalas sungguh sekarang nie.

NAK bagi taw seluruh dunia tahun nie beraya as 20 yeras old. DAH tetua ginie pon masih LAYAK mendapat duet raye kan kan kan..so sape sape rase nak bg boleyh la bank in kan kat saye.tahun nie kau kau kutip duet raye dgn muka tak malu huhu..sape nak marah RAYE kan! so far kutipan hampir 500 kah kah kah byk kan. mane la taw thun depan dah start beri duet raye ke hehe..

ok lah tak mo bebel panjang letih makan byk ghaye ghaye nie.berat pon naik menndadak tanpa diduga.sesia je joging dr melaka sampai johor hahha..jum tgk gambar raye.!
















3 comments:

  1. meriah nya raya..selamat hari raya

    ReplyDelete
  2. ni kt sri tanjung ae? lorong braper ek?

    ReplyDelete