makan makan



Asslamualaikum.selamat petang semua.Kejap je rase da masuk bulan julai.harap tak terlambat nak ucap welcome julai.lepas nie da nak ramadhan,harap semua organg da ganti puasa.hehe..nak bgi taw aku da abis ganti pose da hahaha..da boleyh la raye sekejap.

dengan bannganya beliau menayang keychain freegift sebab beli card starbucks members

sape yang rase belum abis ganti tuh ganti la cecepat nanti kalau buku amalan da tutup kan da susah.ape2 pon tak sabar nak tunggu ramadhan datang.boleyh la bukak puasa sesame kawan kawan family and yang tersayang.ops!
chocolate eclairs. sedap la jugak tapi rege dye murah 4.90 je.beso la jugak.tapi lau aku buat agy sedap kot hehe.lagi satu tuh chocolate tuxedo cake.ok aku bg 2/5 bintang sebab nye arse dye biase aje.rege 9.90 tak silap aku

aku ade jugak google ramadhan buffet kat mane2 otel yangg terlibat.untuk sekarang nie boleyh la dapat rege early bird.tapi sayang aku da tak leyh nak booking sesuka haty.sebab PC selalu outstation so aku da tak boleyh bertindak selagi dye tak cakap YES hmmm..xpela.tahun nie aku berpuasa sederhana je.tak salah pon kan..
taraaa..comei je card tuh kan.aku pon tak paham pasal card tuh.yang aku taw card tuh mcm kat topap la.so dlm tuh ade duet kalao rase nk makan kat starbucks serata dunia amboi swap je hehhee..debit ah.bukan hutang hehe..btw tuh air javachip frappucino aku plak chocolatechip frappucino kot.hentah aku da lupe.ok both sedap! tapi tak boleyh minum selalu nanti diabetis!

eh cite pose plak kan.nie aku nak cite sal makan la.sekrang nie nafsu makan membuak buak la.kene kawal ni..parent aku da bising.abang adik akak semua da bising ckp aku gemok..alamak..timbang pon da bising ckp aku "lebih muatan turun turun" heheh gurau je.

bile da dapat members card tuh cecepat la daftar on9.bile da daftar boleyh tebus air secara FREE air ape2 aje.tak kesah.so aku pilih mocha frappucino blended untuk tapau kasi bapak aku hehehe..lepas tuh plak kalo beli air da lebeyh sepoloh kai dapat free 1 air jugak! da mcm card each cup plak heheh..
hari tu seminggu aku dok ss2 PJ sebab adik aku ade tournament golf.aku plak merempat sensorang kat otel.memang bosan la kan.PC plak bz keje.hotel tu plak dekat taun dekat sangat ngan tutti frutti starbucks subway ah semua yg aku ske dye dekat..mcm air ah duet aku ngalir jd org kaye kejap lepak starbucks.tapi lepak belah malam bile pc balik keje.

mencekik tyme lepas makan kami pon berambus la.dye anta aku bolek hotel balik dye pon balik umah dye.tq sayang.kek tuh tak abis pon.sebab tak sedap ngat.nyesal nyesal hahaha.lau taw order tiramisu pon xpe hehe.
aku nie jahat banyak nau ajau PC nie makan bukan.maaf ye sayang hehe.Da mcm2 makanan pc terjebak ngan aku sampai da pandai pegi tanpe pengetahuan aku ahha..padan muka aku.lepak starbucks aritu sesaje je nak rase cake.ngidam cake plak mase tuh.kebetulan mase tuh anniversary PERKAPELAN kami yang ke setahun 6 bulan hehe..so aku belanje ah dye starbucks.eh tak tak..kami share! hehhe..

2 comments: