blog usang!



assalamualaikum..lame betol rase tak update blog nie..harap semua kawan kawan kenalan kenalan sehat semua nya ok! maaf sesengat sebab da lame tak blogwalking kat blog korang semua..maklumlah tenet kat hostel tak sepantas tenet kat rumah ngehehhe..ops!! nak habaq nie..aku balik cuty mid sem nie seminggu! so tak sabar gile nk hapdet entry yang tertunggak ngehehhe..

ok pendek kan cte arini aku nk post pasal mkn! tapi kali nie bukan aku yg masak heeee..kedai yang masak..aku da pencen kejap bab bab masakan nie..maklumlah baru je sampai ghumah kan..so nk rehat pon tak dan trus je bukak laptop dan hapdet blog hehehe..

ops! jap2..my PC da tranfer kje..now dye da kje kat tnb remaco..kat PJ..so kami berjauhan semua..macam mase sem 1 ngan dua waaaa..sedeyh nie..susah taw nk kua..asik kene tunggu weekend je..kalo dulu dekat senang nk jumpe! tapi takpe semua tuh demi our FUTURE kan,janji duet masyukkkkk..ngehehhe..

di sebabkan dye tukau keje nie la dye belanje aku mkn KENNY rojers @ gojes nie huuu..actually da lame rase tak makan kat situ..restaurant tuh fav ibu aku..sedap kan makan kat stu! sehat je rase haha! kalo makan kat situ ari2 leyh rabak jugak poket!

muke spastic PC hehehe..

lapang je mase nie..nk mkn pon tenang nk pakai tgn pon tak segan kahkahkahak..

ice lemon tea our fav!

ooo sgt buruk nye..makin berisi kan! ahha..kompius jap nk mkn ape..rase nk order semuaa..bia papa balik umh kai boxer je hahaha

cik kak nie bz tol bace menu cam bace nota


eh da mkn??bace doa tak??

dapat makan pon muka masam cam kerang busuk! ohh..sy mmg gini..susah nk senyum..padahal senyum kan sedekah!

blurp..blurp!!

nampak sangat kah tak ikhlasnye??

taraaaaaaaaaaaaa!!! nie la menu kami heheh..ops!! nie PC punye ok! dapnye..mase naip entry nie terase blackpaper plak kat tekak nie hehe

yg comel dan berkhasiat nieaku punye..tgk xde nasik kan?/sbb aku diet nasi..kunun..hahaha

tangkap gambar selagi boleyh!


chocolate muffin yg sedap!!!
erk...alhamdulilah kenyang!! so da kenyang bayau la..hahaha.,.lepas tuh kami pon chow!! pergi beli suar jeans aku kat voir!!..tapi malangnye size semua kecik..so aku bli cheetah je ahhaha..ok sekian!

0 9999 orang telah komen anda bila lagi:

Post a Comment